borderblogg

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

och så var denna vecka snart slut då....

Av Lena Martens - 19 augusti 2010 20:52

Har nästan ingen lust att nämna vädret överhuvudtaget...en sak är säker....det ska dröja innan jag dansar regndans   smilesen får representera mitt hopplöst lockiga hår, ingen ide att platta det längre för så fort man sticker ut näsan så ...krullisdullis,,,  .

Men visst det går att göra massa kul saker trots regnet, och eftersom jag trivs att vistas utomhus så är det regnställ som gäller, i går var jag i skogen med en god vän och kollade ett fint spår på ny mark, fikade och snackade en stund, valparna fick gå med i nya skogen så de var ganska trötta sen.

Senare åkte jag iväg till "gamla" skogen, la ett spår på ca 150-200m åt lille Vicken, kanonduktig är han den lille prinsen, sedan fick han sitta uppbunden medan Macke fick ett uppletande, och han satt som ett tänt ljus o alldeles tyst   Macke skötte sin uppgift med bravur och överlistade galant mattes försök att göra det svårt   , efter det tog vi en promenad...och va hitta vi då

  

mums...

avslutade med ett vallträningspass med de övriga, alla verkade belåtna när vi kom hem på kvällen, grisknorrar det gillas   

  

  

  

  

  

alla ställningar är bra utom de dåliga   

  

kom ett gulligt kort, och i det kortet låg underbara kort på fine lille Vilde,   tack goa Anna  

I morgon ska jag äta kräftor ihop med lille far.

fridens! 

 
 
Anna

Anna

19 augusti 2010 21:25

Knorrar är grejer det !!

http://www.annaho.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

peggy mys & gaia

19 augusti 2010 23:31

Ha,ha,ha! Krull Lena! Tur att inte styrkan sitter i håret:-) Härligt att lillvalpen är så fin!
Hoppas du får en solstråle på dig i helgen!

 
Ingen bild

Nina

20 augusti 2010 01:36

Ja! du att platta håret när det är så här fuktigt är alldeles onödigt :D Fina kort på dogsen. Kul att den lille är duktig :)
Nu får jag uppd när du skrivit i bloggen, fick logga in och sen kollade jag mina inställningar och där kunde jag kryssa i en ruta om mail :D
Kramis
Kramis.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Martens - 19 december 2017 17:30

  Snart är Julen här och lite julkänsla kom i form av lite snö och lite kyla. Här mår vi alla bra       idag var vi ute i "blå timmen" ett härligt magiskt ljus som givetvis skulle återgetts med vanlig kamera.       Var rädda om...

Av Lena Martens - 3 augusti 2017 19:20

Blandade bilder av fotgraf Mårten Femkampen togs på blodigt allvar                                                                  ...

Av Lena Martens - 2 augusti 2017 21:50

Nu har det gått tre dagar sen vi avslutade Kennel Lägret som i år varit en hel vecka. En vecka med fint väder underbara människor, många skratt, träning, mat, lekar KM...bilderna får tala för sig. Dessa kort har Tompa tagit, det kommer mera för i år ...

Av Lena Martens - 22 juli 2017 21:45

Idag fick Nikon följa med på promenaden. Här kommer en bildkavalkad.                                                     Härlig sommardag. ...

Av Lena Martens - 22 juni 2017 20:13

Är ju inte så flitig på bloggen när man mest uppdaterar på FB.   Det har hänt lite sista månaden :) har tävlat med både Bobbie och Jojo   Bobbie blev uppflyttad och vann Akl spår.. Anmälde sen till Startklass Sharpman    Cup för att få l...

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards