borderblogg

Alla inlägg under juni 2017

Av Lena Martens - 22 juni 2017 20:13

Är ju inte så flitig på bloggen när man mest uppdaterar på FB.

 

Det har hänt lite sista månaden :) har tävlat med både Bobbie och Jojo

 

Bobbie blev uppflyttad och vann Akl spår.. Anmälde sen till Startklass Sharpman 

 

Cup för att få lite tävl vana, Cupen går på 2 tävlingar med två veckors mellanrum

 

den lille killen vann båda deltävl 183 p uppfl och 195,5p uppfl och blev oxå

 

Cupsegrare massa priser o presentkort på sammanlagt 900 kr, tack Sharpman

 

 

min guldklimp o lyckopiller

 

Men anmälde Jojo (som inte tävl på ett år, och bara gjort en enda Elit på 601 p cert) till DM. Jäklar vi vann på 617,25p cert, och därmed kvalade vi in på SM, snacka om flyt 2 tävl :) Nu är det miljöträning som gäller för bonnhunden   

 

 

lilla "Knasen"

 

Blev uppvaktad av klubben och Sharpman på cupen (nu trodde kanske folk jag tävl med en Elithund :) ) fick en dress byxa och väst. TACK!!!!

 

 

så snygg

_____________________________________________

 

Nu ser jag fram mot Årets höjdpunkt LÄGRET!!!!

 

 

och hoppas vi får fint sommarväder...tycker Mascot oxå :)

 

 

 

mina två gosiga katter växer och är så busiga så keliga o helt underbara

 

 

TOOTSI

 

 

TOM

 

Tills vi ses igen......  

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards