borderblogg

Alla inlägg under juni 2012

Av Lena Martens - 26 juni 2012 19:22

me and my mum...

 

 

sötare kan ingen vara

     

man kan ligga på rygg o käka...

   

skön huvudkudde

 


söta goa Allie

 

Av Lena Martens - 25 juni 2012 18:17

Alldeles nyfödda småtroll

 

               

Av Lena Martens - 25 juni 2012 14:40

Efter en låång natt och halva dagen så har jag nu räknat in de underbara  

 

5+3 blev facit till slut. lite för många grabbar kan jag tycka men va då, de är jämna ,starka , mörka o helt bedårande, det tycker deras fina mamma oxå.

nu ska jag ut med ligan som varit sååå duktiga och funnit sig i att bara springa ut korta stunder.

bilder kommer ......

 

Av Lena Martens - 25 juni 2012 14:40

Efter en låång natt och halva dagen så har jag nu räknat in de underbara  

 

5+3 blev facit till slut. lite för många grabbar kan jag tycka men va då, de är jämna ,starka , mörka o helt bedårande, det tycker deras fina mamma oxå.

nu ska jag ut med ligan som varit sååå duktiga och funnit sig i att bara springa ut korta stunder.

bilder kommer ......

 

Av Lena Martens - 24 juni 2012 09:03

natten har tillbringats under min säng, hjässat o krafsat lite, på morgonen 

 

 36,6 i temp, så nu är de på gång.......  

 

håll tummar att allt går bra och uppdateringar kommer, men det kan dröja 

 

innan något händer förarbetet har bara börjat   

Av Lena Martens - 23 juni 2012 10:19

Jaha då missade jag.....trodde hon skulle valpa i dag lördag på 60de dygnet, men icke. Frukosten åts med god aptit och sen gnagdes det lite ben.

Ha en skön midsommardag vänner.

 

  

Av Lena Martens - 21 juni 2012 10:26

Idag har det gått 8 veckor sedan 2a parn (tisd var 1a), hon är "ganska" rund den lilla godingen, och nu kan ni ju gissa lite så får vi se hur många puppisar det blir........

 

 

 

Glad Midsommar!!!!

Av Lena Martens - 16 juni 2012 20:54

Ja precis så ser hon ut den blivande mamman....som en liten

Budda, och när hon går så har hon för tillfället blivit kohasig  , matgalen är hon oxå, men pigg som en mört så man får tänka sig för när man går på promenad, tar för det mesta bara henne och kanske en hund till, vill ju inte att någon vildhjärna ska springa på henne. På tisdag har det gått 8veckor sen första parningen, så snart sååå......så här såg hon ut för en vecka sen...





och i går

väntar på att vi ska gå en sväng...helst in i fårhagen så klart...



och titta här vilken liten "kotte" som titta fram...Mascot

     

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards