borderblogg

Alla inlägg under maj 2011

Av Lena Martens - 30 maj 2011 22:30

Ja det är långt mellan uppdateringarna numera, Hemsidan behöver en riktig omgång oxå, hinner inte, och nu går man in på FB och kollar läget så det blir ingen panik precis, häromdagen (kommer inte ihåg vilken) så fick jag i allafall lust att ta lite bilder på mina allra käraste vänner o "ägodelar", en o annan vacker blomma fastnade på bild oxå...så här kommer dom....

Inte konstigt om han är lite vild o galen lille krigaren när han nu äntligen får vara den lille duracellvovven igen :)

            ja lite galna är de ju hela högen :)

       heja Kattkatt!!!!

Katti o Mackan  the old lady Jazz    Björn Borg...ursäkta Iss

 alla älskar Mackan

      taxbus så det står härliga till

           

Deus fick sig en smocka av 31an löken haha...

  flasklammen...31an löken

  och 32an vitlöken

  och en liten statytax

  lite vackert i vår Herres hage

           


Av Lena Martens - 17 maj 2011 21:28

Igår tränade jag lydnad med killarna, den lille krigaren är en hetsporre av guds nåde, men så härlig, känslan av att han kommer bli fantastiskt rolig håller i sig. Och "kungen" strålade   . I dag fick lillkillen ett spår igen, han är otroligt intensiv och ligger på ganska hårt utan att slarva, enda nackdelen är att han vid slutet blir galen    rystar, kampar, släpper sin kamprulle och klipper mig i armen, och fingrarna ligger illa till inför en amputation   . Kan förstå att det efter denna långa rehab (som ju inte är slut ännu) blir lite överslag. Drog iväg till skogen för att gå o motionera, och började med en 30min promenad med Vic (tänk när vi fick gå 5min :( ) , sen en runda med BCna och så fick Mackan ett upplet som han gjorde suveränt, ingen ide att försöka göra det klurigt tydligen för då går det lättast verkar det. Sedan kom jag på den ljusa iden att åka till Ing-Mari och så tog hon och jag de små röda på en härlig promenad i "stormen" längs en gärdes stig fylld av spännande dofter för myrorna, väl tillbaka blev det kvällsmacka o smarriga kakor hos IM, tack för en trevlig kväll.

Har pysslat med staketen uppe hos fåren, och så har jag röjt ut i gamla bilen, eller rättare sagt bra ha saker har bytt plats   tänk att det är så svårt att slänga skräpet då.....

Ännu en liten myra, Kerstis Amie har klarat anlagsprovet i dag GRATTIS!!!!!! och Maudis & Wix fick ett 1a pris i Lydn 1an i kväll, 164 p...synd att ni missa läggandet annars hade det blivit riktigt bra. GRATTIS!!!!!!

I morgon en ny dag, på kvällen Vallträning med goa gänget.

ha de'

Av Lena Martens - 10 maj 2011 09:42

GRATTIS!!!


Amadeus, Armandiaq, Antonio

,

 Agaton, Asterix,Angel, Aliss, Amie,


Angeliq

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards