borderblogg

Alla inlägg under juni 2015

Av Lena Martens - 30 juni 2015 19:50

En sommardag sedd genom en amatörs kameralins.

 

vad är underbarare än närheten till naturen, tysnaden, lugnet, det bästa jag vet.

 

                     

 

men absolut i sällskap med mina trogna underbara pälsklingar

 

                 

 

siesta under "korkeken"

 

 

den lilla bruna flugsnapparen är skygg, och inget objekt för min kamera

 

   

tänk, nu har det inte kommit något på fleera dagar :)

 

 

Av Lena Martens - 22 juni 2015 23:47

En härlig helg i goda vänners sällskap. Mycket vallning har det blivet, lite lydnad, massa mat och många skratt. Fotat har Linda gjort :) Tack alla !

 

Midsommar i regnställ och stickad mössa   

 

ett av de fina fåren

 

min fine gammelgubbe   som intresserat följde fåren

 

och så min fine lille krigare genomblöt gör inget

 

Fina Linda

 

och Jenny med sin Enya

         

och var kom den här lille ifrån? Vaffödådå   

 

Patrik med Ammie

           

Assi med matte Nancy

       

och bästaste arbetaren som gjorde så fiint

Tompa

     


Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards