borderblogg

Alla inlägg under juni 2013

Av Lena Martens - 29 juni 2013 20:18

Tre veckor unga fick de små glina större utrymme...lite halt att hålla balansen på tidningspapper var det första stunden.....

 


 

Av Lena Martens - 29 juni 2013 00:57

Livet är ju inte bara valpar    tog med kameran på kvällspromenaden.

Det finns så mycket att se om man bara stannar upp en stund, och ett litet grässtrå kan bli vackert i betraktarens öga........

 

                         

"lilla farmen"   

 

     

ulltussarna våra

 

       

min härliga träningskamrat   

 

   

och den duktige pensionerade tävlingskamraten   

 

   

den lilla racer och utbrytardrottningen som fick besked A höfter idag   

 

   

mina goa taxpojkar   

Av Lena Martens - 26 juni 2013 15:49

Ja veckorna springer undan, nu har "diamanterna" blivit 2,5 vecka. De är avm första gången, de har fått ögon, och de har fått smaka en liiten kludd nötfärs, det var mumma tyckte alla sex och efteråt pussades de väldigt   . De är väldigt jämnstora och det skiljer än så länge inget i sättet, väldigt sociala verkar de, som ni förstår "hänger" jag hos dem så snart de är vakna och jag är hemma, vill inte missa den här tiden, det går så fort. Försökte ta lite huvudbilder under gos stunden, blev väl så där, några är på flera kort de var ju inte stilla många sek. Något som alltid förvånar mig är hur hiskeligt fort deras klor växer, ja de har ju långa klor redan när de föds   .Kan inte förstå att jag tycker dessa små marsvin är så himla söta   

Varsågod...bara njut 

 

     

Qito

 

   

Qito

 

             

flickor

 

   

Ha det gott i regnet 

 

Av Lena Martens - 21 juni 2013 11:18

GLAD MIDSOMMAR!!!!!!!!

 

mamma Allie och Q-kullen önskar alla en skön helg

 

("sa du FÅR" )

 

 

 

man ska sova på maten.....

 

 

 

  

Av Lena Martens - 17 juni 2013 21:30

De små är nu en vecka, tjockisar, fulla av livslust och starka.

 

De har fått sina namn men vem som är vem vet jag inte än, bara att lille pojken heter Qito.

 

Tonedo's Life of Qito, Quinnie, Qit, Qvittra, Qula, Qriss

 

                             

            

Av Lena Martens - 13 juni 2013 16:44

Fyra dagar

 

 

morgongympa 

 

alla sovstilar kan man se

   

syrran o jag

 

lady in black :)

       

gullebebbar äter äter äter...matvrak   

 

Lille killen har fått sitt namn QITO (fint va?) liksom en av tjejerna QUINNIE (fint va?)

Av Lena Martens - 10 juni 2013 19:38

Guldklimparna 1 dygn unga

 

                 

  

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards