borderblogg

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Lena Martens - 9 augusti 2010 19:03

Tänk att det kan regna en hel dag,   fint fint regn som då och då övergår i skyfall, änglarna gråter verkligen, och det finns säkert mycket och många att gråta över  . I dag var Lotta som har Tyra och Zem här, med var också sonen Anton, de tog med sig lilla Angeliq hem på socialträning (fosterbarn), passade på att träna fina Zem i vallningen, Lotta tog en fin runda med Tyra också, duktiga tjejer

  

Lotta

  

Zelma

  

Tyra

Fick också kort frå BeTo i dag på hans guldklimpar Touch & Vickie

  

 

När Lotta och Anton åkt så tog jag med HELA ligan på en promenad i regnet, sju vuxna och tre valpar, vilka underbara "ungar" jag har, nu har min guldklimp Emma semester inna plugget börjar, hon har varit till ovärderlig hjälp i sommar och himmel vad jag saknar min lilla tjej, vi har faktiskt haft många goa galna skratt. Men nu känns det som om hösten och vardagen är på väg, men det skall nog gå det också. Gick ett valpspår åt lille prinsen och i dag börja han spåra så fort jag tog honom ur bilen   sen tog jag Jim på ett pass och jäklar nu börjar han gå kanoners    Måste komma iväg på ett VP framöver med både Iss och honom och kul vore det att få Zem klar i höst oxå.

 

Nu skall jag kolla om TVn har ngt att bjussa på, längesen jag slog mig ner i goa fåtöljen....      

 

Av Lena Martens - 9 augusti 2010 11:26

dagarna rullar på, det säger bara switch så är det kväll igen, skall träffa Lotta i dag igen och träna ett pass med Zem, hoppas vädret håller sig för en stund sen "vräkte" det ner...räcker nu.

Fick kort från vännen Kenneth i Lund, han hade kameran till hands i sommras när lilla Vilja plötsligt satt i en liten hink.....

 

  

  

söt eller hur?

Nu ska ligan och jag bege oss ut...

 

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards