borderblogg

Alla inlägg under september 2012

Av Lena Martens - 26 september 2012 22:41

Idag tog jag lite kort på lille krigaren när vi tränade vallning, han är så duktig, delning sitter just nu som en smäck, smack in som en raket och håller djuren riktigt bra nu....min lille underbare kille.....

 

             

Av Lena Martens - 25 september 2012 17:19

Älskade staketvallaren Macke

 

 

 

fina lilla Kattkatt

 

 

 

Zampedamp plutten

 

 

 

fine Billy The Kid som jag tyvärr aldrig träffar numera

 

 

 

Kippen den duktiga sökhunden

 

 

 

o så Vics lillsyrra Vinn

 

 

 

fiina Tonedo'sungar   

Av Lena Martens - 19 september 2012 19:43

Här är två till från super kullen, har alla godingar fått ståndöron utom min lilla skitunge????

 

Honey...söt som honung   

 

 

 

och så lillprinsen Hoj   

 

 

underbara småttingar...skicka mera....och även ni som har vuxna vackra duktiga Tonedo's ungar....då blir momo glad   

Av Lena Martens - 18 september 2012 17:14

Fick kort ifrån Britta på fine lille Chico (T. Super Hero), så fiin Hollies storebror.

 

     

här med bästisen

 

Ni som har valpar i H-kullen, maila mig kort så lägger jag ut här på bloggen.

Det vaccineras ju nu i dagarna och här kommer lite vikter på dem

Hollie 5,7 kg, Chico 7,7 Kg, Honey 5,8 kg

 

Av Lena Martens - 12 september 2012 19:05

det går framåt.....och nu är det nästan "bara" utkörningen kvar.....

 

 

______________________________________________________

 

tränat vallning med Vicke i dag igen, han är en fantastisk liten kille att jobba med vad man än gör, outröttlig, alert och jäkligt smart    till skillnad från sin matte som till och från är en fara för sig själv....mer säger jag inte....  

 

_______________________________________________________________

 

har fått några mms från några av småkillarna....

 

här är lille Hurry

 

 

och här lille Hoj som sover gott på jobbet

 

 

 

skicka gärna kort på era raringar små som stora.

Ha de'

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Lena Martens - 12 september 2012 19:05

det går framåt.....och nu är det nästan "bara" utkörningen kvar.....

 

 

______________________________________________________

 

tränat vallning med Vicke i dag igen, han är en fantastisk liten kille att jobba med vad man än gör, outröttlig, alert och jäkligt smart    till skillnad från sin matte som till och från är en fara för sig själv....mer säger jag inte....  

 

_______________________________________________________________

 

har fått några mms från några av småkillarna....

 

här är lille Hurry

 

 

och här lille Hoj som sover gott på jobbet

 

 

 

skicka gärna kort på era raringar små som stora.

Ha de'

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Lena Martens - 11 september 2012 16:11

Förlåt alla vänner som inte är med i FB, tack Barbro att du påminde mig    men nu ska det bli bättring, det lovar jag.

 

Men jag går inte längre tillbaks än i lördags, då äntligen hade vi kommit med på en lägreklass tävling i spår, så upp i ottan för att hinna med alla hundar och kl 05.30 gav vi oss iväg mot Söderköping. Den lille Vicke var på hugget och spåret gick som tåget, inte ett slag utan vinklarna togs precis som om han gått på räls, sju pinnar levererades snabbt och knappt tid att ta godis, och så kom han då med slutet oxå, och då har man tid för bus o dragkamp, duktig liten kille, och full poäng. 10-10 på platsen, budföring stog vi över, har inte brytt om att träna in den. Lydnaden skötte han riktigt bra och summan av kardemumman blev 534p vinst o uppfl. Nu väntar jag till våren och tränar in högre o elit i vinter tänkte jag, för jag har lovat Vicke att han ska få valla mycket nu   . Tänkte få till ett VP nu i höst, skulle behöva komma ut och träna långa öppna hämt, vet bara inte riktigt var   .

 

GULLEVICKE!!!!

 

 

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards